CrazySlagelse.dk har nu fået sit egen fanpage på Facebook. Klik ind her, og meld dig ind med det samme.

 indlæg i gæstebogen fra 2007 
Lillebror 2007-01-01 00:32:38

Godt nytÄr tissemyrer

BB, SkibslĂŠge 2007-01-01 00:41:33

Godt nytÄr rÞvhuller. Kan i nu fÄ et godt 2007 med masser af morgan/cola og undskyld.

Lillebror hvad sker der for uret?

BB, SkibslĂŠge 2007-01-01 00:42:21

For the record, klokken er kun 23.42 lige nu!

Joinz 2007-01-01 00:51:36

I lugter af sur vÄd hund

Kok 2007-01-01 00:58:43

Godt nytÄr rÞvhuller!!!!!!!!!!

Iso vs. Klokken 2007-01-01 18:40:49

Rigtig godt nytÄr til jer alle. Ja, jeg ved godt at uret er en time foran. Men jeg kan ikke rigtig gÞre noget ved det, da det er serverens ur som gÄr forkert.

Har I alle jeres fingre og Ăžjne endnu? Jeg tror sgu´ jeg vĂŠlter pĂ„ Mc´en. Synes jeg har lyst til noget klamt.

Kok 2007-01-01 19:50:38

10 fingre og 2 Ăžjne... de er der endnu. Det lykkedes ikke Hanse at sprĂŠnge dem af, selvom han gjorde et ihĂŠrdigt forsĂžg.

Jeg har netop bestilt mig en pizza og cola - mĂ„ jo vĂŠre lidt solidarisk nĂ„r nu du ryger pĂ„ mac´en. :O)

Kok 2007-01-05 18:33:31

Det er fredag, og det betyder fredagscafe.. Det var sgu ellers hyggeligt sidst, sÄ kan vi ikke gentage det?

Iso vs. Pubcrawl 2OO7 2007-01-07 16:52:38

Som nogen mÄske har bemÊrket, sÄ har den kÊre Petterson og Karizma nosset lidt i det med tilmeldingen til vores Pubcrawl, sÄ jeg vil gerne bede alle om at melde sig til igen, sÄdan at vi kan fÄ en kÊmpe fest og vÊlte byen med manér.

Programmet bliver strikket sammen i aften, og jeg hÄber at folk vil bakke op om den her event og mÞde op til fest og farver.

Casper 2007-01-08 20:30:06

Hanse kan nĂŠsten spille guitar...
gĂŠt hvad vi skal lave til nĂŠste fest... opfĂžre den her:
http://video.google.com/videoplay?docid=4462791062611472906

BB vs NFL i London 2007 2007-01-13 13:18:08

Ja det stÄr efterhÄnden ganske klart at der bliver spillet en NFL grundspilskamp pÄ Wembley Stadium i London her i 2007 sÊsonen. Og hvis man skal tro rygterne bliver det mellem NY Giants og Miami Dolphins. Men uanset hvilke hold det bliver er jeg klar.
Who´s with me?

Iso vs. NFL 2007-01-13 17:15:08

Det kunne vÊre frÊkt. Meeeen mon ikke ogsÄ det kommer til at koste ka$$en for alvor? NÊh du, giv mig en tur til LÊsÞ med alt betalt, og stegte sild og gratis rundvisning i fyrtÄrnet. God vind skipper.

Ses pÄ Emma i aften!

Iso vs. Emma 2007-01-15 09:39:50

Sikke en tur pÄ Emma. Som altid fed musik og fremragende stemning. Dog var der nok lige lukket 50-100 mennesker for mange ind. Men fed aften.

Vi ses forhÄbentligt pÄ lÞrdag til Pubcrawl. Jeg gÄr og venter pÄ at fÄ programmet, skulle komme en af de nÊrmeste dage.

Kok 2007-01-15 20:29:23

Nick, hvad med de nytÄrsbilleder?

Iso vs. Kok 2007-01-16 21:08:36

Ja, hvad med dem? PrĂžv at kigge nu :)

MR. MORGAN - WATER 2007-01-17 23:15:34

HvornÄr skal vi til KBH igen????

Iso vs. Water 2007-01-18 09:23:19

FÞr end du aner det. HvornÄr inviterer din lille mus til fÊjst ved Enghave igen?

Rund3 2007-01-18 10:43:26

Kan ikke torsdag... :o(

Casper 2007-01-18 20:16:23

Kan heller ikke torsdag... hvad med tirsdag? Det er en god dag at give den gas.. der er ingen der skal pÄ arbejde alligevel.

Kok 2007-01-20 15:24:54

Er der nogen planer i aften?

Casper 2007-01-20 19:54:33

Ikke for mit vedkommende.. stikket er trukket i denne weekend, sÄ ingen bytur eller noget.

Men fordi jeg ikke er der, til at holde Þje med jer, har i ikke fÄet fri-pas til at opfÞre jer grimt!
- Drink responsibly !

Iso vs. Weekend 2007-01-24 19:45:39

SÄ er det snart weekend igen. Som tiden den dog flyver. Er nogen klar pÄ lidt café fredag? Der er jo en b-day pÄ dagen ;)

Kok vs. fredag 2007-01-25 18:30:40

Jeg er frisk fredag, men jeg kommer nok fĂžrst omkring kl. 22.00 - 22.30. Jeg skal lige se noget revy-gĂžgl fĂžrst i NĂŠstved med jobbet.

Rund3 vs Water 2007-01-26 13:12:49

Venter du pÄ et svar... Rund3 og Water er klar...

Iso 2007-01-26 13:30:32

Nej nej, folk dukker bare som de lyster. Men kunne da vĂŠre hyggeligt at se nogle stykker i aften. Der er jo ingen der siger at vi skal drikke hos i hegnet.

Pia 2007-01-26 14:51:36

Tillykke Nick! Vi ses pÄ Slotsgade kl 21!

Casper 2007-01-26 17:45:16

TILLYKKE NICK !

Vi ses i aften !!

MR. MORGAN - WATER 2007-01-26 18:08:07

Tillykke med dagen!!!!

Ses senere....

Hanse vs Kim drengen!!!! 2007-01-27 12:31:02

SĂ„ er det sku i aften det sker!!!!
SsÄÄÄdddaaaannnnnnnnnnnnn!!!!

Hanse 2007-01-27 13:54:46

Hvem sagde GRILLFEST???????

Iso 2007-01-27 16:51:42

Ikke Grill-fest - men Kim-fest!

Rund3 2007-01-28 22:11:14

Jeg kan ikke torsdag!!

Joinz 2007-01-29 21:30:08

Super fed koncert! Tak for en fed aften.

Iso 2007-01-30 16:52:51

Det var en rigtig fed koncert. Men som altid sluttede koncerten for tidligt, eller sÄ blev vi for fulde for hurtigt? Billederne er online nu, og der er ogsÄ en rÞvfuld videoer hvis man klikker via Google Video. Jeg laver nok ogsÄ et par direkte links.

Jeg kan heller ikke torsdag.

Kok 2007-01-30 20:01:18

Min torsdag er ogsÄ booket...

Joinz 2007-02-01 09:11:18

Kan heller ikke i dag torsdag. Har en aftale med Jack Bauer.

Iso vs. Marbella, Estepona 2007-02-05 00:59:01

Taco taco, taco taco, burrito! Spain here we come. Ses om en god uges tid rĂžvhuller. Ja hej hej .. Igen Og Igen Og .. :)

Rund3 2007-02-06 07:32:29

Ses, Spanske RĂžvslikker....

Rund3 2007-02-12 20:47:48

SĂ„ blev der stille!

SĂ„ det godt at vi er 2.000 som skal ind og gi´ den gas i Small K i weekenden ...

Rolig gutter! Jeg tager ind tidligt og sĂŠtter standard´n .. sĂ„ kan i bare komme ..

Problemmer .. Call Rund3´s phone ....

P.S.
HvornÄr rammer badedyret Big S igen???

Jeppe Enkelt V 2007-02-13 13:53:57

Lad mig sige det sĂ„dan her.... Alt er klappet og klart til pĂ„ LĂžrdag, og jeg kan ligesĂ„ godt sige det som det er.... FELTET SER UFATTELIGT SKRÆMMENDE UD... 25 mand hĂžj er vi pt, men er man hurtigt ude, sĂ„ uddeles der stadig wild-cards.
Det bliver simpelthen for sindsygt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Iso vs. Danmark 2007-02-13 15:16:23

Vi er tilbage igen - desvÊrre. Det var ellers sÄ skÞnt at trampe rundt i hvide sneaks, knickers og t-shirt. Plus fri bil i en uge er jo heller ikke at kimse af. Taco taco.

Fyr den af i weekenden drenge. Hanse og mig tager til Odense.

Casper 2007-02-15 19:39:08

Jeg er med hos Jeppe V !

Det bliver en ubehagelig hyggelig aften i drengenes selskab. Vi skal bÄde ud og kÞre med tog, ud og spise, smage en Þl, og... og... og..

GlĂŠder mig til turen drenge, jeg er MAKS KLAR !

Nagel 2007-02-16 23:02:33

Øh... Hva skal der ske... - Eller!!!

FUCK d bliver fedt... MAX gaz!!!

Iso vs. Sneen er faldet 2007-02-22 19:42:01

SĂ„ er der godt nok kommet hvidt lag over det danske land.

Husk fastelavnsfest pÄ lÞrdag. Skriv for nÊrmere detaljer. Fire tÞnder er indkÞbt - sÄ der bliver rig mulighed for at slÄ katten af tÞnden.

Casper 2007-02-22 21:36:58

Jeg er sÄ klar pÄ at tÊve den kat i tÞnden, nej mener missen.. eller.

Jeg arbejder stÊrkt men ikke hurtigt pÄ kostumet, der er lidt start vanskeligheder, det er sku ikke let at klÊde sig ud som en sneplov !

I ringer hvis der skal bruges hjĂŠlp til arrangementet.. Synes ALLE skal gĂžre en indsats for at komme udklĂŠdte.

Kok vs. fastelavn 2007-02-22 22:37:37

Mangler inputs og hjĂŠlp til kostume... Har ikke tid til at bikse noget sammen...

BB, SkibslĂŠge 2007-02-22 22:37:50

Jeg er sÄ klar pÄ at smack the pussy off the barrel eller noget i den stil.
Jeg ved ikke helt med kostume, det bliver noget i sidste Þjeblik indkÞbt pÄ lÞrdag. I shall do my very best. Det bliver noget et sted mellem Broder Salsa og en Fiat Punto.

BB, SkibslĂŠge 2007-02-22 22:39:02

Kok. Et ord.: Spindeltrappe til 1. sal.

BB, SkibslĂŠge 2007-02-22 22:40:07

Eller det var jo sÄ rent faktisk fire, men i ved hvad jeg mener. Ja HEJ HEJ

Iso vs. Fas-taz-lavn 2007-02-23 03:12:42

Tvivler pÄ man kan klÊde sig ud som en spindeltrappe? Men alt kan selvfÞlgelig lade sig gÞre nÄr man hedder Mr. First Floor.

Det er sgu´ ikke sĂ„ svĂŠrt at finde pĂ„ noget at klĂŠde sig ud til. Kig I dit tĂžjskab og se hvad der er i gemmerne, der er helt sikkert noget, sĂ„ du kan ligne et eller andet. Øhrm ja.

Kok 2007-02-23 21:35:03

Jeg klÊder mig ud som snemand. Hvis jeg ikke ligner noget, er det nok fordi jeg er tÞet op pÄ vej op ad trappen....

Casper 2007-02-24 17:36:15

Jeg gÄr efter titlen som kattedronning...

Casper 2007-02-25 12:45:42

Nogle som har mit garderobenummer ? NĂžgler ? Dankort ? Jakke ?

OnkelAzzz 2007-02-25 16:13:46

Jeg har vundet tjansen som sÞndags vagt pÄ Upper Hill i dag og kan gÞre fÞlgende status:
3 x DK kort
1 x briller
1 x hÄrbÞlje
Nogle forskellige dimser som nok har vĂŠret en mobil engang...
Samt 1 x Ăžrering

Iso vs. Puuuuuh 2007-02-25 20:09:53

Sikke en fest. Vi mÄ vist hellere sortere lidt i billederne og smide et par stykker online. Bling bling!

-KĂžbenhavnerne- 2007-03-06 18:36:40

Hvad sÄ Rund3 din abe...
Fedt du stadig er vores nabo ;)

Hey fra M & L

...ooo000( Rund3 )000ooo... 2007-03-07 07:40:47

Hej Naboer!!
Nu skal i fan´mer opfĂžre jeg ordentligt i offentlige forum´er. Det gĂ„r ikke at i afslĂžre vores hemmelige bi-beskĂŠftigelse i Big V! "The Zoo Of V".

Ses, aber!

Iso vs. 69 2007-03-07 18:22:54

En intern krig i Vemmelev? Eller hvad sker der her?

Casper 2007-03-07 20:23:28

Mit gĂŠt er at det er kodesprog for noget beskidt.... Jeg er klar !

BB, SkibslĂŠge 2007-03-07 21:47:30

Nu er ungdomshuset vĂŠk. SĂ„ er vemmelev nĂŠste projekt.

MR. MORGAN - WATER 2007-03-08 11:19:06

Fandme ogsÄ pÄ tide de fik det ungdomshus ned.....

Iso vs. Jagtvej 69 2007-03-08 13:04:39

Ja, det pyntede pÄ Jagtvejen at de fik ryddet l*rtet.

Skal vi til Slagelse Open Air igen i Ă„r? Alene Nik & Jay og Kim Larsen burde vĂŠre nok til at tage der ud. I Ă„r trumfer de sĂ„ ogsĂ„ lige med Shu-Bi-Dua og D.A.D. SĂ„ man mĂ„ sige fire gode livenavne. LĂŠs mere her »

BB, SkibslĂŠge 2007-03-08 22:15:57

Open Air kunne vĂŠre en god ide. Nu har de ihvertfald lĂŠrt at sĂŠtte prisen ned.

Men der er jo ogsÄ GrÞn Koncert d. 28 juli i nÊstved. Der er jeg ihvertfald at finde. Rygterne siger at LOC, Nephew og TV2 spiller op til dans. Der er dog ikke noget offentligt ude endnu.

Inden da tager vi lige opvarmningskoncert i Århus med Metallica d. 13. juli. Jeg er sĂ„ klar!
Thunder, na na na na.. Eller ja... i ved hvad jeg mener

Jeppe enkelt V 2007-03-14 16:45:43

Er der nogen status pÄ, hvornÄr fodboldbanerne bliver gjort klar. Efter en meget skadesplaget sÊson sidste Är, der involverede blandt andet en vandskiulykke, sÄ er undertegnede ved at vÊre FUSSBALL-SUPERGEIL!!!!!!

MR. MORGAN - WATER 2007-03-14 22:00:47

Om cirka et par uger, der bliver tiden rykket en time frem, hvilket vil betyde lysere aftener. SÄ mÄ det vÊre pÄ tide vi kommer igang. Mener ogsÄ det var omkring den tid sidste Är, at bolden blev givet op. Man har jo fÄet rigeligt med gÄ-pÄ-mod efter at set Carlsberg reklamer de sidste par mÄneder...... ALLEZ IST FUZZBALL!!!

Iso vs. Mandagsbold 2007-03-16 15:40:06

Vi snakkede om fÞrste mandag i april evt.? Men vi kan lige se pÄ det nÄr vi nÊrmer os.

BB, SkibslĂŠge 2007-03-21 21:48:08

Hvis nu det fodbold det bliver d. 2 april, sÄ kan i jo fejre opstarten med en god gang druk pÄ Karizma langfredag d. 6 april. It-cheferne spiller op til tramp: http://www.fotoagent.dk/single_picture/27/28/large/djbattle.web.jpg

Og hvis ikke der startes fodbold op, sÄ kan i gÄ pÄ druk og fejre at det snart er tid til det.

Det er da en win-win situation. Er folk klar?

Iso vs. PÄske 2007-03-22 09:31:06

Som altid, sÄ skal jeg arbejde i de sjove dage. SÄ der bliver intet PÄske-tramp pÄ Karizma til mig. Men det er da lykkedes med at fÄ fri om torsdagen, sÄ vi kan holde en lille pÄskefrokost.

Iso vs. Mandagsbolden 2007-03-26 18:31:03

This is the season! PÄ mandag om en uge gÄr vi i gang med fodbolden igen. Vi ligger ud kl. 18, pÄ banerne ved FrederikshÞj som de tidligere Är. Be there!

T 2007-04-02 14:02:23

SÄ der 4 timer til kick off, husk det er pÄ banerne ved gymnasiet idag seeess :)

Rund3 2007-04-02 16:51:50

Hvor bliver billederne fra i lĂžrdags af?

ALLEESSSS IST FUβBAAALLLLL !!!
Jeg har en ny midtbane spiller med til trĂŠning! En mulig god aflĂžser, hvis det kniber med folk til kamp!!

Ses, om 2 ...

Iso vs. Post Danmark 2007-04-06 16:29:48

Pga. af Cybercity har opgraderet deres netvÊrk, og at Post Danmark smed min nye router vÊk to gange, sÄ har jeg vÊret uden internet i en uge. SÄ billeder fra Waters 70er-fest og vores udflugt fra Danish Deejay Awards 2007 kommer fÞrst online i lÞbet af et par dage eller fem.

BB, SkibslĂŠge 2007-04-11 22:40:36

Nettet kĂžrer som det skal. Togene kĂžrer som de skal. Hvor bliver billederne af?

BB, SkibslĂŠge 2007-04-14 18:20:16

Jeg er tĂžrstig. Det er den sol. Nogen andre?

Casper 2007-04-14 19:22:07

Man kan vel lokkes...

Iso 2007-04-15 19:19:41

Hvad sÄ, blev du lokket? Der er nye film online, hvis man klikker sig ind via Google Video. Tommy har ogsÄ lovet at brÊnde mig en CD med billederne fra DDJA, sÄ dem burde jeg fÄ i morgen til fodbold. SÄ de kommer snart online. Ro pÄ folkens.

BB, SkibslĂŠge 2007-04-19 22:39:16

/slap nco\\

Storekanon 2007-04-22 18:23:25

Tak for en super aften i gÄr. Det var jo en success! Det skal helt klart gentages.


Jeppe V 2007-04-23 06:58:43

Der er Fussball idag ikk????

T 2007-04-23 10:34:20

Kl 1800 triller kuglerne igen for Morgan Fc...
Er vi klar : )

Kok 2007-04-25 20:44:32

HvornÄr fÄr vi billeder at se fra lÞrdags-bowling?

Lillebror 2007-04-25 20:48:27

Puha, jeg var godt nok fuld lĂžrdag:
http://kortlink.dk/nattoget/3tq2

Storekanon 2007-04-26 00:15:43

haha, jeg nĂŠgter at tro at lillebror selv har postet det der indlĂŠg, nick eller kok ;)
LOL, smukt billede ;)

Iso vs. Kok 2007-04-26 13:06:05

Det er vist Kok der har vÊret morsom i Lillebrors navn? Han har hvert i fald ogsÄ postet det inde pÄ vores DrÞmmehold debatforum.

Kok 2007-04-26 17:55:15

Hva er nu det, jeg skal hĂŠnges ud for? Bare fordi mit indlĂŠg falder 4 minutter fĂžr Lillebrors. Ej, hvor er I bare tarvelige... :O)

Casper 2007-04-26 20:06:42

haha... godt billede. For en gangs skyld er det ikke af mig, med enten flÊkket lÊbe, hÊnderne hvor de ikke skal vÊre, eller pÄ anden mÄde uterlig opfÞrsel.

MÄske lillebror var stegt, men for at vise forskellen pÄ smÄbrÞdre og os storebrÞdre, kan dette link forklare hvad forskellen er:

http://www.nattoget.dk/images/billeder_45604_021_b.jpg

Selv totalt vingeskudt, er storebror fremme i skoene som en ĂŠgte gentlemaaaaan !

Storekanon 2007-04-27 09:28:52

Hvor er Hanse smuk. Jeg havde slet ikke set det billede, men jeg husker situationen som om det var i gÄr. Mega griner :-)

Iso vs. Hanse 2007-04-27 11:04:57

Haha, ja det billeder vĂŠkker minder. Jeg havde ogsĂ„ helt svedt det ud. Han kan sgu´ sit kram. Hun var vist nok fra udlandet - Jylland mener Hanse.

Ang. billeder og video her inde, sÄ ja ja ja, de kommer, de kommer :)

NÄr nu vi alligevel er efter Lillebror, sÄ er der lidt mere her:
http://www.nattoget.dk/images/billeder_45604_026_b.jpg
http://kortlink.dk/glows/3tud

BB\\ 2007-04-27 16:35:24

Billeder? Ja ja det tager tid.
De skal afleveres i fotoforretningen, fremkaldes, afhentes og sÄ endelig scannes ind.
NÄ nej, det var jo i forrige Ärtusinde.

SÄ mÄ det vÊre fordi det tager en evighed at fÄ dem uploadet pÄ sÄdan en 1mbit uploads linie.

Ja...

Sidste mand i poolen er dum!

BB\\ 2007-04-27 16:39:23

Hvem skal med ud og bade efter fĂždselsdagsfesten lĂžrdag?? Jeg er klar.
Der er bestilt stor taxa med afgang fra PĂžlsevognen @ nytorv kl 5.00 lĂžrdag nat.

Kok 2007-04-29 22:28:36

Tak for i gÄr. Super fremmÞde. NÊste gang kan vi jo sagtens blive 40 stykker. Huset var godt hÊrget her til morgen - men er cleanet nu.

T 2007-05-03 23:11:07

SÄ der dug friske kamp billeder klar fra firma kampen i onsdag pÄ
www.cortez.megapixel.dk

Iso vs. Morgan FC 2007-05-09 23:27:35

Endnu en frygteligt fodboldkamp i dag. Til trods nÄede vi dog at hive en uafgjort hjem. I nÊste uge, der vinder vi.

Casper 2007-05-10 19:33:50

Vi tager et krisemĂžde mandag.. jeg har lĂžsningen. Jeg kan lĂžfte lidt af slĂžret, G.D!

Kok 2007-05-11 12:32:34

Godt man ikke er barca-fan. Puha, 0-4

italiano 2007-05-18 14:45:19

der er kaptajn fest pÄ lÞrdag kan jeg se Morgan rom . sÄdan en flask kunne man godt kvÊle ;o)

Petterson 2007-05-18 23:36:51

Der er morgan til 350 hele natten i morgen.. onkel kludder spiller buddha og jeg har ansvar!!! I stiller bare i nypudsede sko kl. 23.00 ellers er der flade!

BB, SkibslĂŠge 2007-05-19 13:17:08

Der vil ikke blive tolereret optÞjer af nogen art! Der vil blive slÄet hÄrdt ned pÄ urostiftere.

LÊgen mÄ mane til ro.

Fri bar pÄ nattoget, morgan fest pÄ karizma, petterson med ansvar og hele besÊtningen samt diverse skÞger er stillet til mÞnstring.

Sidste mand i baren tager opvasken!

Petterson 2007-05-20 23:04:12

Tak for igÄr..

Vi satte rekorden med ca 60 fl. morgan over disken.

hvis i nu havde vÊret i hopla havde vi jo nok rundet de 100 vi havde kÞbt ind til formÄlet.

Pets

Iso vs. Karizma 2007-05-21 00:49:38

Er tres flasker virkelig rekorden? Jeg troede ĂŠrlig talt nogle af de vilde fester tilbage i 04 og 05 havde rykket langt over de tres flasker. Det burde vĂŠre Morgan-weekend hver weekend.

Petterson 2007-05-21 20:11:00

ehmm...

Nu er tres flasker ret meget, men selvfĂžlgelig glemte jeg helt hvem det var jeg fortalte det..

Nu har vi jo et mÄl at gÄ efter nÊste gang.. Jeg er sikker pÄ hvis i ALLE sammen kommer samlet nÊste gang kan vi reservere Havanna kun til jer en times tid, sÄ burde det vÊre muligt at nÄ 100

Rund3 2007-05-25 14:06:20

WEEKEND! SÄÄÄÄdaaannn

Kok 2007-05-25 17:49:29

WEEKEND!.... og pinse!

LĂŠkkert, forlĂŠnget weekend!

Hanse vs Landskamp 2007-06-01 23:18:34

SÄ er det sku i morgen det sker. Danmark Sverige, og sÄ pÄ en lÞrdag...
Slotsgade bliver klĂŠdt i rĂždt og hvidt... den ska have en over nakken!!!!!!
Ps. hvor er jytte?????????????

Iso vs. 111 2007-06-02 11:19:11

Jytte er langt vĂŠk. Meget langt vĂŠk. Eller var, laaangt vĂŠk. Nu er vedkommende tilbage igen fra Kalymnos. Sikke en Ăž.

I aften stĂ„r den pĂ„ druk med tillidsmanden alias 111´eren pĂ„ Bakken med hele kompagniet. Derefter bliver det nok lidt after-Polterabendsfest i den indre by.

PS: Husk at luk dĂžren inden I smadrer lejligheden :)

MR. MORGAN - WATERBOY 2007-06-02 23:19:16

PIS!!!!

BB, SkibslĂŠge 2007-06-03 14:03:54

http://patten.dk/mox/SKURK.JPG

SĂ„ kan han lĂŠre det. Skide wannabe svensker.

For fanden poulsen, din store idiot.

Iso vs. Weeeeeekend 2007-06-07 12:49:27

Det er weekend. Det er fest. Det er .. Ăžhh slap af.

Upcomming events? Grillfest, Open Air .. :)

BB, SkibslĂŠge 2007-06-08 17:35:03

SÄ er det sgu blevet sommer. BB har ferie 2 uger, kÞleskabet er fyldt med Þl. SÄdan tak.

Er der nogen der holder fest imorgen eller ryger i byen, sÄ slÄ pÄ trÄden for jeg skal ud og fulde mig pÄ firmaets regning.

Hvem skal med ud og bade lĂžrdag nat?

Casper 2007-06-15 13:38:26

GrĂžnland er fantastisk ... og de har Morgan !

Jeg holder Sankt Hans d. 23/6
Lokation: SunMountain !
Kom friske... vi griller og hygger os.

Meld lige tilbage pÄ mobilenen hvis i er friske, eller svar herinde. Skal lige have arrangeret borde osv.

Iso vs. Sankt Hans 2007-06-17 21:52:40

Jeg er klar pÄ Sankt Hans. Men Nordskov og Thane, I mÄ lige blive enige om hvem af jer som der skal holde det? Vi kan lige sÄ godt slÄ det sammen, og fÄ samlet flest folk.

Rund3 2007-06-19 22:21:44

Jamen deeeeeet er det...

Iso vs. Morgan FC 2007-06-20 21:33:18

SÄ tabte Morgan FC - igen! Men flot kamp ellers, tabte kun 5-3, efter vi havde vÊret bagud med 3-0 og nÄede at fÄ 3-3. NÊste uge tager vi Nilpeter.

Husk Morgan FC-afslutningsfest lĂžrdag d. 15. september. NĂŠrmere detaljer fĂžlger. Supportere og alle aflĂžserspillere er velkomne.

Jeppe V Aka SĂžlvrĂŠven 2007-06-26 22:26:36

Hvor mange skal til Open Air fredag?? Selvom vejret mÄske ikke tegner sig sÄ godt, sÄ er der kÞrt i stilling til gamle slagere, og fadbamser i lange baner... Hvad siger folket?

Iso vs. Jeppe V 2007-06-27 18:12:56

Jeg tror vi bliver en del pÄ fredag. Men vi mÄ da godt nok hÄbe at vejret Êndre sig inden, ellers bliver det da en vÄd og klam fornÞjelse.

Hanse har i Ăžvrigt 2-3 billetter i overskud. SĂŠlges til 200 kr. pr. stk.

Jeppe V 2007-06-28 17:04:39

Jeg tror nu nok vi klarer den, selvm der er lidt regn... Det er ikke noget en, to, tre fadÞl ikke kan klare.. Det bliver en fornÞjelse, sÄ klap hÊlene sammen og tÞr Þjnene, for nu skal der satme drikkes pilsnere!!!!

Joinz 2007-07-07 17:07:50

Tid til afstemning:
http://www.angelfire.com/pa/mariager/images.html

Iso vs. Det gamle Crazy 2007-07-08 22:26:28

Det der er altsÄ bare en gamle poll. Nostalgi.

BB, SkibslĂŠge 2007-07-12 12:01:44

Kan i mĂŠrke det? LĂŠkre riffs og hidsige soloer lurer lige om hjĂžrnet...
NĂ„r det hele ´Fade To Black´ vil det vise sig ´For Whom The Bell Tolls´.
Og sĂ„ sandelig ogsĂ„ om ´The Four Horsemen´ skal vise sig pĂ„ en ´Sad, But True´ mĂ„de at vĂŠre ´Disposable Heroes´, eller om de forstĂ„r at ´Ride The Lightning´ og vĂŠre ´Master Of Puppets´ pĂ„ en mĂ„de sĂ„ ´Nothing Else Matters´ og man bare stĂ„r tilbage og tĂŠnker ´Am I Evil´?

Rund3 2007-07-12 14:14:09

Éeeennnn Metaaaallll´er.......

Joinz feat. StoreKanon 2007-07-12 15:46:14

Bb, du sÄ herre mand! Vi ses til morgenmad hos HÞnse efterfulgt af en god gang Metal.

Hanse vs. Metallica 2007-07-12 21:58:40

BB, jens og i andre drengerÞve som ska med til Ärhus i morgen... I bedes holde afstand for der bliver kastet luftguitarer ud til hÞjre og venstre, som en pÊdofil tropsfÞre smider bukserne nÄr han er pÄ spejderlejre......
Aaarrrrggggghhhhh...............
ses i Belgien............ Eller hos mig, tesi? det tror jeg nok frisĂžr!!!!!

MR. MORGAN - WATER vs. PHUKET 2007-07-13 12:00:08

Der er billig braendevin og braende til vinen......eller....
Der her er stenet, jeg flytter herned. Smaa damer som vil saelge alt, det er imens man spiller fodbold med de lokale. Saa man kan holde sig i form!! Stor pilsner koster kr. 5, og det er med servering!
Jeg er ude igen. Lillemor kommer....
God koncert, BOYS!!! Boys don´t cry

Iso vs. Thailand 2007-07-17 21:58:22

Hjþrring, Århus, Phuket .. det er sgu da nésten det samme?

Nu tager vi lige en slapper drenge, og sÄ er det snart tid til GrÞn Koncert. Er folk klar? Hvem arrangere en bus? Hanse kÞrer!

MR. MORGAN - WATER vs. GREEN 2007-07-18 14:20:06

Hvem koerer saa hjem!!!

Iso vs. Water 2007-07-18 19:48:15

Ja, jeg kan godt se at hvis Hanse kÞrer bus, sÄ bliver det kun en enkelt. Men Rund3 har meldt sig under fanerne som chauffÞr, men det er ikke nok. Minimum en til som vil holde sig Êdru, med mindre vi kan stable noget andet pÄ benene?

BB\\ 2007-07-20 09:32:09

NØØØØJJJJJJJJJJ.

Kira Skov som gÊstesolist hos TV2 pÄ grÞn.
Jeg kan lige sÄ godt sige det med det samme. NÄr hun gÄr pÄ skal jeg op pÄ scenen og stÄ og wanke....

Vi mangler stadig nogen der har lyst til at kĂžre til GrĂžn og ikke mindst tilbage igen. SĂ„ meld jer endelig.

Charlies Angels -1 2007-07-21 11:14:57

Hey drengene! Ha en rigtig god weekend, glÊder os til ballade pÄ lÞrdag til den GrÞnne fest! OpfÞr jer nu ordentligt indtil da....eller... :o)

Iso vs. GrĂžn 2007-07-22 13:49:01

Det lysner med GrÞn nu. Vi er oppe pÄ to chauffutter.

BB\\ 2007-07-23 06:37:05

Ja ret beset er det jo 3 stykker. Flany er jo ogsÄ pÄ banen hvis vejret er til det.

Og godmorgen til jer alle. 36 minutter, 1 kunde... det bliver en lang morgen.

Iso vs. GrĂžn Koncert 2007-07-23 11:43:39

Det lyder rigtigt. Jamen, sÄ mÄ vi jo lige snakkes ved i lÞbet af ugen, om hvordan og hvorledes vi tackler den. Jeg er helt frisk pÄ at tage tidlig afsted.

Lige lidt at klikke pÄ:
Ekstra Bladets Flashbabe: Line Kruuse

Plus en masse billeder her fra sitet:
www.crazyslagelse.dk/calella2001
crazyslagelse.dk/billede.php?id=33028
crazyslagelse.dk/billede.php?id=1218
crazyslagelse.dk/billede.php?id=1219
crazyslagelse.dk/billede.php?id=1220
crazyslagelse.dk/billede.php?id=1223
crazyslagelse.dk/billede.php?id=1227
crazyslagelse.dk/billede.php?id=3967
crazyslagelse.dk/billede.php?id=3973
crazyslagelse.dk/billede.php?id=4001

Jeg ved der er mange flere af hende her inde, men det var lige hvad jeg hurtigt kunne finde.

Casper 2007-07-23 22:15:22

GrĂŒnnes Koncert...

Jeg kÞrer dÊlme ikke, men jeg er frisk pÄ en taxa ! Og hvis den taxa til Hamburg, har Hanse og jeg plads til 2 ekstra, med mindre vi selvfÞlgelig bestiller en stor vogn !

Forresten... hvem medbragte noget underligt alkohol i lÞrdags? Normalt bider det ikke pÄ mig, men synes godt nok det gik i Þjnene.

BB\\ 2007-07-25 09:24:05

Der har vÊret lidt forskellige, men alligevel sammenfattende udmeldinger om vejret til GrÞn Koncert. Som meldingen er lige nu kommer der en smule regnbyger og blÊsevejret. BlÊsevejret er rimelig sikkert, men regnen kan nÄ at Êndre sig. BÄde til det bedre men ogsÄ til det vÊrre.

SĂ„ der er jo selvfĂžlgelig nogen som ikke er interesseret i at stĂ„ i Ăžsende regnvejr og hĂžre god musik, men mĂ„ kĂŠmpe for ikke at fĂ„ vand i fadĂžl´en.
SÄ skulle det ske at det er massivt regnvejr lÞrdag, sÄ kommer der masse aflysning fra folk.
Men husk at der sÄ er simpsons marathon pÄ TV 3+.
Og sÄ mÄ vi se om vi kan rejse en god fest alligevel.

Iso vs. GrĂžn igen-igen 2007-07-25 10:39:38

AltsÄ, er vejret bare som i dag, sÄ skal vi nok komme afsted. Men jeg har nu heller ikke lyst til at regne vÊk lÞrdag. Men ellers ser det ud til at der er rimelig styr pÄ hvem der kÞrer med hvem. Folk ved besked.

En anden ting, under alle omstÊndigheder er der efterfest hos os pÄ Slotsgade. Folk er velkomne. I kender adressen.

Run3 aka Rund3 2007-07-25 10:54:14

Onsdag... kan i mĂŠrke det..???
Skulle hilse og sige, at hvis vejret bare viser sig, at vÊre nogenlunde, sÄ triller Fabian afsted - direkte fra en Krystalvask fra Statiol...

Godt sÄ...

BB\\ 2007-07-25 20:05:19

NÄ drenge. Er det ikke pÄ tide i stopper jeres smÄlighed og rykker en klasse op: http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7693386.html

Tager i imod udfordringen? I ved hvem i er :-)

Casper 2007-07-26 18:00:33

PĂ„ belĂžbet..

Iso vs. GrĂžn i NĂŠstved 2007-07-27 05:57:21

Jeg sidder netop nu pÄ jobbet, og siden kl. godt 04 har det stÄet ned i stimer. Hvis der blot er en snert af regnvejr i morgen til GrÞn, sÄ orker jeg altsÄ ikke. Jeg er selvfÞlgelig fest og farver klar om aftenen, men en overskyet dag pÄ en plÞjemark i NÊstved er ikke lige mig. Vi fÞlger med pÄ dmi.dk.

BB\\ 2007-07-27 10:15:04

AltsÄ vejrudsigten har de sidste par daget lovet skyet vejr med mulighed for byger. SÄ jeg tror ikke pÄ det bliver tÞrvejr hele dagen til grÞn. Men personligt har jeg det sÄdan at skulle der komme en byge eller to, sÄ kan jeg godt leve med det. Husk i kan se specifik vejrudsigt for GrÞn Koncert inde pÄ dmi.dk, under arrangementer. NÊstved kommer dog nok fÞrst pÄ i lÞbet af i aften.

Og sÄ lige en sidebemÊrkning. Er der nogen der kender nogen som stÄr og mangler en lejlighed. 1 vÊr. 48 kvm. Altan. Husleje ca 2500 pr mÄned, inkl a conto vand og varme. SÄ kontakt undertegnede.

Iso vs. BB 2007-07-27 15:15:08

BB, du glemte at nÊvne at beliggenheden af den omtalte lejlighed, er et villatelt, midt pÄ pladsen til GrÞn Koncert i NÊstved. SÄdan lyder det hvert i fald rent kvadratmetermÊssigt :)

BB\\ 2007-07-27 16:51:39

Det er danmarks bedste lejlighed. Ligger i idylliske omgivelser og med privat indgang til Grilletten ;-)

Casper 2007-07-28 09:13:30

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/arrangementer.htm

hvad siger i til det... ?

Casper 2007-07-29 19:35:33

Takker for en super hyggelig dag/aften i NĂŠstved.. vi afventer billeder?

Rund3 2007-07-30 08:08:56

Kan ikke gĂžre andet, end at sige det samme som ´Pastoren´ ham selv...

Tak for en super duper lĂžrdag - i selskab med Tv2, Nephew og L.O.C ....

Tak for dansen Hanse & Water!!

Hvem trĂŠkker den nĂŠste privat fest?

Iso vs. The Crew 2007-07-30 16:20:31

Ja, der var da godt nok kog pÄ, og Slotsgade stÄr i Þvrigt stadig. Til trods for der var en underbo forbi i underbukser for at lukke festen. Der gÄr lige et par dage med billeder.

Thane vi har dit kamera forresten :)

Iso vs. Billeder 2007-08-09 23:38:29

Hvad bliver det dog til med de billeder? NĂ„ ja, jeg har ferie.

Casper 2007-08-12 12:45:49

Hvad siger folk til noget grill tam tam i sept. ? Jeg har lidt svÊrt ved at nÄ noget i august, og mon ikke vejret er godt i sept.

Stedet kunne sagtens vĂŠre Sun-mountain !

BB 2007-08-12 21:16:59

Jeg er klar pÄ grill. Kan ikke den 29 sept...

Rund3 2007-08-13 09:44:01

Jeg er klar pÄ grill!!

1 eller 8 sep ...

MR. MORGAN - WATER 2007-08-13 18:11:03

Jeg er pÄ d. 8. sep...

MR. MORGAN - WATER 2007-08-14 08:05:05

Rettelse... Jeg er pÄ d. 15. Sep.

Casper 2007-08-16 21:02:12

Nu tager i jer sku lige sammen... d. 15 sept. har vi fodbold afslutning !!!

Iso vs. Kalenderen 2007-08-16 21:05:13

Der er vist ikke rigtig styr pÄ hvornÄr vi har hvad. Fodboldafslutningen er vist rykket godt ud i fremtiden. Men vi kunne da ogsÄ slÄ de to fester sammen? SÄ har vi lige pludselig et sted at afholde festen? :)

Casper 2007-08-16 21:05:57

I Þvrigt... hvem stiler man spÞrgsmÄl / forslag til, omkring det fremragende initiativ www.crazyslagelse.dk/morganfc ??

Casper 2007-08-16 21:07:47

Det her er jo vildere en SMS som alligevel er en dĂžgnflue..

Vi kan godt holde fest hos mig, men fodboldafslutning tÊnkte jeg mÄske var noget alle arrangement pÄ Karsberg hvor vi aftaler noget med fri-bar osv? Og er det i Þvrigt ikke bedre at holde de 2 fester adskilt, sÄ vi har 2 undskyldninger for at give den smadder?

BB 2007-08-16 21:16:21

Jeg er helt enig med Thane. Det er bedre at holde 2 fester...
Man kan vel leje diamantpigerne for en hel aften. SĂ„ er der fodboldafsutning der...

Rund3 2007-08-17 08:13:34

I er ved at vÊre inde pÄ noget af det rigtige.

Men der bliver nĂžd til at vĂŠre en anker mand for arrangementet (fodboldafslutningen).
Vi kan diskutere i mÄneder og ikke komme frem til nogen afgÞrelse. Nogen mÄ sÊtte sig igennem og styre trÄdene.

Vi har 1.400 kr pÄ Morgan FC kontoen - som f.eks. kunne bruges pÄ festen - dog ikke sagt at de skal.

Og Thane - idéer og tiltag til Players Lounge sender du bare til Run3 aka Rund3 ham selv.

Ha´ en rigtig god Ulla-Ulla-Ulla-dag og god weekend!

Slikke mine purlĂžg Thane 2007-08-18 10:15:29

i er fulstÊndig sindsyge, den 8 sep er der landskamp danmark sverige og jeg er i sverige og slÄ til svensken sÄ det kan ik blive der.... punktum!!!!
og jo 2 fester ik blande tingne sammen, det kommer der ik noget godt ud af... sÄ er det pÄ plads.. godt sÄ!!!!
ps, ska nok stÄ for diamanterne!!!!!!!!!

Iso vs. Morgan FC 2007-08-22 22:46:41

SÄ vandt Morgan FC langt om lÊnge, og det med manér. Hele 8-0 over BrandmÊndene blev det til i et anarki af et regnvejr. Plus en masse flotte mÄl, selvmÄl og straffespark. Vand vand vand.

Iso vs. MFC 2007-08-27 23:17:24

Jamen det er jo helt utroligt. Endnu en sejr!

Iso vs. Morgan-drengene 2007-08-29 20:55:58

SĂ„ gik den ikke lĂŠngere, vi tabte 3-1 til tĂžserne fra Panorama.

Casper 2007-08-30 20:37:45

SĂ„ er det Officielt ....

Der afholdes sen grillfest / Housewarming i SunMountain d. 29 sept. kl. 17.24

Hanse og undertegnede er de ansvarlige personer bag dette arrangement, hvilket er jeres garanti for god ro og orden...

Vi planlĂŠgger et telt med god siddeplads, en grill, bĂŠnke og musik. Samtidig er der Gammel Dansk til de fĂžrste 60, og de nĂŠste 60, og de nĂŠste 60... ja okay, der er Gammel Dansk til alle !

Eftersom jeg jo ikke rigtig har holdt housewarming, og vejret jo nok ikke giver os varmen, vil der iflg. den forelÞbige slagplan, vÊre drikkelse, indtil der ikke er mere. Det giver jo sÄ sig selv, men medbring nu bare en flaske eller 2 + dit/jeres kÞd samt en 50ér som Hanse og jeg vil inddrage, da vi har noget i Êrmet...

Vel mÞdt.. og alle er selvfÞlgelig inviteret. Busser og toge gÄr der ikke noget af, sÄ klar jer selv, og vil i bade, skal der medbringes badevinger og korkbÊlte !

Casper 2007-08-30 20:40:00

Og hvem er i Þvrigt friske pÄ skiferie ?

Pastoren og Dom Provsten Aka. Hanse og undertegnede stÄr for turen til nÊste Är. Vi regner med uge 10.. hvem er klar?

Jeppe enkelt V Aka SĂžlvrĂŠven 2007-08-30 21:09:18

Det arrangement som beskrives, kan kun vÊre noget man mÄ stile efter... Champ Thane, undertegnede er sÄ klar... Dog bader jeg Au natural... Som det bÊst man jo er!!! Cross-Over!!!!!!!!!!!!!!!!

Rune aka Rund3 2007-08-31 16:10:39

SĂžlvrĂŠven aka Silverfox er ikke et ord man bare benytter... IsĂŠr ikke i fora hvor Runde ham selv kommer... SĂ„ var´ din mund...

Skiferie - lyder ubehageligt godt....

God weekend og god Ulla-ulla-ulla-dag....

MR. MORGAN - WATER 2007-09-02 16:09:50

Okay.... fÞrdt det og nu det andet.... Jeg kan godt Þhmm... jeg kan Þhmm.... JAMEN, SIG MIG ER DU DØV ELLER HVAD!!!! Jeg kan jo godt begge ting. SÄ forstyr mig ikke mere indtil der er mere jeg skal...

Iso vs. Pubcrawl 2007-09-03 18:49:16

Fugtig fugtig fugtig weekend. Der gÄr lige lidt fÞr end der kommer billeder, da kameraet fÞrst lige skal hentes hjem. Men ja, jeg brugte kr. 144.000,- pÄ Viking. En omgang til baren. Slam!

Vi ser frem til Thanes grillfest.

Bacher 2007-09-03 19:40:49

Hvem skal med ind og se Tiesto i Parken 10. november ?

BB 2007-09-04 13:18:17

Hmm alle disse ting der skal ske. Jamen jeg er (selvÞlgelig) klar d. 29. Om end jeg endnu ikke ved hvornÄr jeg dukker op.
BadetĂžjet bliver hjemme, det er jo alligevel ikke fĂžrste gang man smider tĂžjet derude i SunMountain.

Og sÄ kan jeg lÞfte slÞret for at jeg ogsÄ har et lille arrangement under opsejling. Jeg har jo snart fÞdselsdag og sÄ skal jeg desuden have gang i en indflytterfest. SÄ hold Þje med jeres mobil...

MR. MORGAN - WATER 2007-09-05 17:42:32

Jeg har kĂžbt billet til parken....

Iso vs. Tiesto 2007-09-06 16:47:46

Jeg har ikke kÞbt billet endnu. Jeg overvejer det lige lidt endnu. Synes seks timer der inde med konstant lyd er lige i overkanten for mig. Meeeeen pÄ den anden side, once-in-a-lifetime.

Vi glÊder os til festen BB. Giv os en dato, sÄ vi kan plotte dig ind i kalenderen. Vi er jo et travlt folkefÊrd.

Rund3 2007-09-07 00:34:29

Jeg kan ikke torsdag! :o)

BB 2007-09-10 16:41:34

SĂ„ er der kĂžbt billet til Tiesto @ Parken...

T 2007-09-10 23:04:43

SÄ har jeg ogsÄ fÄet anskaffet mig en Tiesto Billet :)

Casper 2007-09-15 12:11:01

Grillfest Update:

Bare rolig med hensyn til beklÊdning, og om hvorvidt det bliver koldt. Hanse og jeg har noget pÄ beding, sÄ tÊnk ikke sÄ meget over det, bare kom friske!

Iso vs. Grill 2007-09-16 12:43:02

Lyder godt med Grillfesten. Hvad siger folk til det, kommer folk? Eller skal Thane, Hanse og jeg sidde alene med fire paller Ăžl og en flaske Morgan?

I Þvrigt Tiesto, jeg har vist ogsÄ en billet pÄ hÄnden.

Casper 2007-09-16 12:59:45

Der er god respons... et skud fra hoften, er at indtil videre har 50 meldt deres ankomst !

Bacher 2007-09-16 17:54:24

I mÄ lige sige til hvis der skal smides en pult og et par hÞjttalere af til festen ;-) -og god stil med Tiësto!

Casper 2007-09-17 07:55:48

Bacher Aka Mr. Music... meget gerne !
Du kan lige ringe til mig eller Hanse for yderligere info.. SUPER !

Iso vs. Bacherz 2007-09-17 21:31:33

Og hvis man er i tvivl om Hanses nummer, sÄ stÄr det her et sted:
http://crazyslagelse.dk/index.php?vis=galleri&id=225

Iso vs. Grill-tamtam 2007-09-22 16:07:47

NÄ, sÄ er der en uge til festen. Er folk ved at vÊre klar den stÞrste Indiansummer-Grillfest i flere Ärtier?

italiano 2007-09-22 17:03:54

HEYYYYYY opvarming til jordens stĂžrste grillfest idag !!! Hanse & thane har vist lige lidt vi skal ha prĂžve smagt
kom frisk !!!

Iso vs. Grillz 2007-09-25 06:15:51

SÄ nÊrmer vi os med hastige skridt festen. Drikkevarene blev prÞvesmagt i lÞrdags, og der skulle eftersigende vÊre ok promile i det hele. Med andre ord, nu er det tÊt pÄ.

Hanse, Casper & Crew 2007-09-27 19:17:36

Ja sÄ er det ved og vÊre tid ...

HÄber at folk er klar, og kan komme! Vi har fÄet lidt hjÊlp til nogle af vores projekter, og den hjÊlp burde vÊre garanti for en god aften, som vil blive husket som vellykket, og formentlig ogsÄ ganske fugtig (Nej ikke mht. til vejret).

For lige at ridse op: Medbring selv kÞd + 50 kr. pr. person som afleveres til undertegnede. SÄfremt der er specielle Þnsker mht. til drikkevare, er det for sent, sÄ det mÄ i selv medbringe. Ellers har vi sÞrget for et vognlÊs af drikkevare(Ja bogstavelig talt).

Vi vel garantere, at fÞlger i vores instrukser under festen, bliver i hverken vÄde, vil ej heller fryse, men til gengÊld opleve, at der sagtens kan grilles sidst i september !

Vel mĂždt.... Hanse & Casper + Crew

Nsuuffe 2007-09-27 21:44:23

Er det rigtigt forstÄet, at jeg overhovedet slet ikke selv skal medbringe Harboe Silverpils eller rÊvelort ??? I har simpelthen klaret det hele, mod betaling af en rullet lommevÄr 50 kr. seddel.

Hvis det er tilfĂŠldetl, skal der lyde en stor ros til HĂžnse Casper og Crewet, for deres hĂžje servicestandart i ĂŠdrutilstand....

Bacher 2007-09-27 23:55:08

Er der Morgan?

Rune aka Rund3 2007-09-28 09:25:28

Bacher for fa´n - hvad tror du selv ... de to ingeniĂžrer fra Varde har tjek pĂ„ det .. bare rolig!! :o)

Bare du sĂžrger for, at der er en ordenligt bund i de hĂžjtaler!! He He .. LOL :o)

Hanse 2007-09-29 09:37:12

I aften er det juleaften der er lĂŠnge lĂŠnge til, elller
GRRRRIIIIIIILLLLLLLLLLLLLLLLFEST!!!!!!!!!!!!!!!!!

BB 2007-09-29 12:16:17

"I´ll be waiting, till the sky falls down...
I´ll be waiting, till you come around, BB"

Dash Berlin - Till the sky falls down

Meget passende ventemusik... Damn jeg er klar...

Iso vs. Solbjerg-by 2007-09-30 10:44:20

Sikke en fest vi har haft nu i nat.. Äh ja, Äh ja. Alt i en alt en perfekt og gennemfÞrt fest. Der kommer vist til at gÄ et stykke tid fÞr end sÄdan fest bliver afholdt igen. God lyd, masser af drikkelse, de bedste mennesker. Tak for en fed aften.

Hvem har mit kamera forresten? Jeg skal nok smide billeder op, hvis folk lige samler sammen og sender til mig. Snes vi? Det tror jeg nok vi hĂžr.

BB 2007-10-05 08:36:09

Tak for sidst. Det sgu en brav kamp der blev kĂŠmpet. Nogen der har set min hukommelse. Den blev vĂŠk omkring kl 2 tror jeg. Den dukkede fĂžrst op omkring kl 6, men den var ikke komplet.

Og sÄ vil jeg lige sige at jeg har altid vidst at vi tilhÞrte eliten, men nu er det ogsÄ videnskabeligt bevist:
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-8857749.html

Er folk klar til nĂŠste weekend?

lul 2007-10-06 16:17:57

hey nick. fÄ sÄ lige fingeren ud og lÊg nogle af de nye billeder ind. bl.a fra pub ikk :-)

Run3 2007-10-06 16:36:03

Der vil jeg give Louise ret ... Det er lidt slÞvt gÄet - selvom man er flyttet til Small K .. kan man vel godt holde sitet opdateret....
Mangler ogsÄ billeder fra festen i Sun Mountain!!

Casper 2007-10-06 17:13:30

Der er sku da ikke sket noget i SunMountain ? Ihvertfald er der ikke drukket nok, og danset for lidt pÄ bordene..

BB, SkibslĂŠge 2007-10-07 11:22:12

LĂŠgen er enig. Der var for lidt tumult agtige scener. Der var ikke engang bare en enkelt af poitiets gruppevogne til stede, ja ikke engang en lille ĂŠggeskal kunne det blive til.
Jeg vil godt lige have der bliver strammet op pÄ gÊstelisten, ellers er det slut med skibslÊgens udfoldelser pÄ dansegulvet...

Rund3 2007-10-11 13:21:37

SpÞrgsmÄlet er om vi er klar til endnu en lÞrdag?

Iso vs. Run3 (Ăžh Rund3) 2007-10-11 15:53:26

Jojo, vi kommer ogsÄ ned og ser hvordan BB har indrettet sig i det nye hideout. Til alle jer andre; billeder mÄ I vente lidt med. Jeg mangler at fÄ billeder fra alle kameraer, plus jeg har ikke sÄ meget tid til at fedte med det for tiden.

MR. MORGAN - WATER 2007-10-12 16:16:12

SĂ„ er der lige en ganz neue bĂŠrbar til salg.... Tjek min annonce - Det er meget billigt!!
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?AnnonceId=52110477
Kontakt water for mere info...

KoK 2007-10-13 10:15:14

SĂ„ er det dagen hvor Danmark´s skĂŠbne skal afgĂžres i fodbold. Hvordan lyder jeres bud pĂ„ aftenens resultat?

Jeg skyder pÄ 1-1. IndersidemÄl af Jon Dahl efter dybt oplÊg fra Niclas Jensen. 6 min. fÞr tid slukker Iniesta de danske drÞmme med en udligning.

Jeg kan i Ăžvrigt ikke se kampen, da jeg skal til bryllup, men god fornĂžjelse til jer alle - og god house warming hos BB.

Iso vs. Kok 2007-10-13 23:05:48

Jaaa Kok, Jon Dahls inderside mÄl kom. Men Spanien scorede jo desvÊrre ogsÄ tre stykker. Knap sÄ heldigt.Vi er Äbentbart ikke bedre, og vi mÄ i stedet fokuserer pÄ den nÊste slutrunde. Lige nu vil jeg fokusere pÄ mit store glas med Captain Morgan rom. SkÄl drenge - festen er i gang!! BB rockz!

BB 2007-10-14 14:19:15

Tak skal i ha for en fest. Min nye crib blev indviet med maner, men i har jo selvfÞlgelig ogsÄ haft nogle gange at Þve jer pÄ at holde fest her.
Vi har vĂŠret pĂ„ mac´en... altid god mad dagen derpĂ„, og der var bĂ„de dinner and a show.. tak Carina.
Mig og Rita har klaret oprydningen, sÄ nu er der klar til en ny fest. Der var en kvart flaske morgan tilbage og 3 rammer Þl, sÄ i kommer bare forbi og fÄr en kold.
Tak for denne gang. Det bliver med garanti ikke den sidste fest der ryger af staben her...

Rund3 @ BĂŠĂŠĂŠBĂŠĂŠĂŠ.... 2007-10-14 21:51:40

Heyyy BĂŠĂŠĂŠbĂŠĂŠĂŠĂŠarrrnnaarrnnnn..!!
Tak for en super fest og tak forbi jeg mÄtte crashe hos dig. Privat-fester er altsÄ sagen.

Jeg kommer forbi og fÄr en kold i lÞbet af ugen - sÄ kan vi planlÊgge vores kommende lÞrdags arrangement...

Go deep ...

Mut 2007-10-17 14:49:27

Billeder, billeder, billeder, billeder, billeder, billeder!!!!!!!! Cooooomme ooooooooonnnnn.......

:o)

Iso vs. Mutz 2007-10-18 07:07:49

Billederne skal nok komme. Men jeg mangler lige de sidste nye fra Thane, fra henholdsvis Grillfest og BBz crib-party.

Nordskov 2007-10-22 10:59:10

Ny guys night out ??????? HvornÄr gentager vi succesen ???

http://www.crazyslagelse.dk/index.php?vis=galleri&id=451

bb 2007-10-22 16:56:58

Hmm. Jeg er klar pÄ sÄdan en tur igen. Tror bare jeg ikke skal have sÄ mange kartofler denne gang. Jeg var lidt presset.
SpÞrgsmÄlet er bare om vi bliver lukket ind i bowlingcenteret igen...

Casper 2007-10-22 17:53:15

ALL IN ! Hvem stÄr for at arrangere? Der mÄ meget gerne findes en dato i en fart, der er jo snart julefrokoster osv.

PS. Vi tager til Livigno... der er forhÄndsbooket stor lejlighed osv. Kontakt Hanse eller undertegnede for mere info.

Iso vs. Bowling 2007-10-23 16:13:56

SÄ skal der da meget snart falde en dato. Ellers tror jeg det bliver lidt svÊrt at klemme mere end i Är.

@ Thane, dine billeder forresten? Grill-tamtam und so weider.

Kok 2007-10-23 20:25:16

Jeg er frisk pÄ en bowler-tur. Jeg er umiddelbar ledig alle lÞrdage bortset fra 8.december indtil videre. Hvad med 24. november???

BB 2007-10-24 16:46:30

Jeg kan godt 24/11.

Iso vs. Bowlz 2007-10-24 18:36:45

Jeg troede lige du mente i dag BB. Men ja, min 24/11 er faktisk ogsÄ stadig Äben. SÄ hvis jeg fÄr en indbydelse, sÄ kan jeg ogsÄ godt den dag. Dagen efter Ace of Base-koncert forresten.

Kok 2007-10-24 20:00:57

Hvor mange har kĂžbt billet til Ace of Base? Jeg har lĂŠnge overvejet at kĂžbe, men er der overhovedet flere billetter??

MR. MORGAN - WATER 2007-10-24 20:51:33

Jeg er klar pÄ herretur.... Kan bÄde d. 24. nov. og 8. dec... Men ace of base mÄ selv ligge og rode med, Kok!! ;-)
Hvad med en herretur i KBH?

MR. MORGAN - WATER 2007-10-24 20:55:07

Ang. retro-bands, sÄ gÄr der rygter om at Aqua bliver gendannet, der er pressemÞde pÄ fredag. Den kunne jeg godt vÊre klar pÄ...

T 2007-10-24 21:36:02

KBH hvornÄr skal vi afsted :)

MR. MORGAN - WATER 2007-10-25 16:27:29

Vi skal jo pÄ tur d. 10. november i KBH, sÄ mon ikke vi ender i byen efter Tiesto....

Iso vs. Tiesto 2007-10-26 07:46:42

Ah, det er da rigtigt. Ja, der har jeg ogsÄ billetter til.

BB 2007-10-26 15:56:41

Tiesto - Heidi´s - Overnatning pĂ„ Waterloo - retur Slagelse...

Bacher vs. Aqua 2007-10-26 20:43:54

Jeg hĂžrer rygter om Pets spiller i cph efter Tiesto...

Iso vs. Aquarius 2007-10-27 08:40:15

Hvor henne af spiller Pets-drengen? Det skal jo ogsÄ vÊre et sted vi kan holde ud at vÊre.

italiano 2007-10-27 15:46:17

Hey BB runde og resten sker der noget iaften jeg er klar

Joinz aka StoreKanon 2007-10-27 17:08:16

Jeg er klar d. 24/11. Lad os gentage succeen og starte op med mad pÄ Ferdinans, efterfulgt af nogle skarpe pÄ Upperhill og derefter videre til SuperBowl hvor vi vil nedlÊgge flere kegler samt flasker ;-)

Kok 2007-10-28 19:44:35

SĂ„ synes jeg vi skal vedtage at vi bowler d. 24. november 2007.

Nogle der har lyst til at stÄ for planlÊgning, reservering af spisested og bowlingbaner?

Umiddelbart tyder det pÄ at fÞlgende har meldt sig ind i kampem:

Nordskov, BB, Runde, Nick, Jens og Kok.
Andre?

Kok 2007-10-28 19:45:50

Thane og Water har naturligvis ogsÄ meldt sig til.... kan jeg se :O)

Joinz aka storekanon 2007-10-28 21:19:26

Jeg vil godt stÄ for det hele pÄ én betingelse. Alle der vil bowle sender mig en email pÄ m@riagerFJERN_TEKSTEN_MED_STORT.dk
EfterfÞlgende vil jeg sende en mail retur med reg og konto nummer hvor der skal overfÞres Kr. 130,- Dette er for 2 timers bowl med hÞj musik og leje af sko. Hvis vi bliver mange tilmeldte giver de lidt rabat, og i sÄ fald vil I blive krditeret denne pÄ et senere tidspunkt.

Aftenen ser dermed sÄledes ud:
Spisning kl. 19 pÄ Ferdinans (bordet er ikke reseveret endnu da jeg ikke kender altal pÄ tilmeldte)
Videre pÄ upperhill.
Bowling kl. 21:45 til og med kl. 24.
Herefter vÊlter vi vel videre pÄ toget?

Who´s in?

Mvh. SoreKanon

Run3 aka Rund3 2007-10-29 12:56:33

AltsÄ hvornÄr har Rund3 tilmeldt sig nogen bowlingaften?? Ja, jeg spÞrger bare...?!?!?!?

Men hvis det er mĂ„den, at tilmelde sig pĂ„, sĂ„ "count me in" ... sĂ„ skal i kraft´eder´man´mer sĂŠttes pĂ„ plads ...
SÄ hvis i ikke har et gennemsnit pÄ over 276 point for 10 ruder - skal I ikke spille pÄ min bane, da jeg helst spiller med lidt modstand fra mine medspillere...

Men Kok, jeg kan forstÄ pÄ dig, at nÄr man bare lÊser denne gÊste bog, sÄ er man automatisk tilmeldt de arrangementer der lÞber af stablen....

Det vil faktisk sÄ sige, at jeg ogsÄ er til tilmeldt TIESTO koncerten - 10 november 2007 - eller hvad????

Jamen, sÄ er det sgu da meget godt at jeg har fundet billetter til kr. 295,- .... og er

MMMMMMAAAAAAAAAAAAXXXXX klar til Tiesto...

hvad med i andre avkatter.. er i klar eller hvad??
Synes i er gÄet lidt kolde......



--------------------------------------
Du, Thane..uploader du ikke alle de billeder du snart ligger inde med til Nick´s server - sĂ„ vi alle kan blive ajour....

--------------------------------------

HĂŠng med den, gutter...

Iso vs. mig selv 2007-10-29 14:49:52

Jeg er klar pÄ bowling, Tiesto og allez! Ang. billeder og upload, sÄ er jeg uden internet indtil pÄ torsdag, da Cybercity er ved at omlÊgge min linie til TDC. Ja lÊngere historie.

Sker der noget i weekenden? Ja hej hej fra Sydhavnens bibliotek.

Hanse vs bowling vs den 24/11 2007-10-29 17:02:06

I ka godt skrive mig pÄ listen.... jeg er klar pÄ det hele, har dog lige byttet tiesto ud med en gang volbeat torsdag den 15!!!!!!!!! Domprovsten og pastoren + det lÞse... ink Roberto!!!!!!!!!!
Fuck techno sodavand og stikpilller, nÄr der er GDÚr hÄrd trÄd og man ka tage sig en "stor fad".

MR. MORGAN - WATER 2007-10-29 19:31:31

Ja ja... i Weekenden... der sker det at Water kommer til Danmarks Perle #1 aka Big S also known as Slagelse!!! Jeg skal dog lige runde rÄdhuspladen i Kbh til en omgang sneboldskamp, tjek www.skievent.dk. Jeg har snakket med Rund3, det er okay - vi har snakket det igennem. Send en mail til Rund3 G hvis I skal have det uddybet.
Ang. bowling - sÄ er jeg jo pÄ... En spareribs med strike plus en omgang mjÞld!
Men dig Hanse... Du skuffer mig.... HÄber du har en bedre forklaring end skrevet her i gÊstebogen.... Ha en forklaring klar til sÞndag pÄ BrÞndby Stadion. Hvis The King har skaffet billetter?!?!
Tiesto.... ja, bor jo lige ved siden af.... SĂ„ kigger helt sikkert forbi!

T 2007-10-30 15:37:24

Bowling skriv mig pÄ :)
IÞvrigt har fÄet et lille slask billetter til de 2 nÊste hjemmekampe BrÞndby spiller......

-Mut- 2007-10-30 16:48:42

http://www.divshare.com/download/2339734-5b5

SĂ„ er der lidt til drengene! :o)

Casper 2007-10-30 17:31:10

Bowling: JA ! (mail er sendt til storekanon)

TIESTO: NEJ NEJ NEJ NEJ OG ATTER NEJ BLIVER DER SAGT ! Dom Provsten og pastoren tager til et fint arrangement hvor Roberto skal luftes. Det inkludere TrÄd, GD ad libitum, Pilsnere der kommer som haglbyger og selvfÞlgelig dans pÄ bordene !

Billeder: Venter pÄ Nick og TDC.. lÊngere historie.. eller.

Skiferie: Kom an tĂžsedrenge !!

Sommeren: Den er lige rundt om hjĂžrnet

Julen: Den er aflyst og flyttet til omkring sept. nÊste Är, det falder nok samtidig med grillfesten !

Stina 2007-10-31 08:49:52

Er det kun for drengene at kaste med kugler og drikke fadĂžl? ;o)

NÄÄÄÄ... ballade pigerne kan vel altid finde jer pÄ Toget senere til en sving-om og en tÄr Morgan i baren.... Igennnnnn...

Rund3 2007-10-31 10:05:05

Og jeg gentager - hvis man ikke har et gennemsnit pĂ„ 276 point for 10 ruder - sĂ„ er det ikke pĂ„ Rund3´s bane at man spiller... Ho Ho Hooooo

Stina 2007-10-31 12:50:40

At kaste lidt med kuglerne, lugte lidt af mand, drikke en masse fadÞl, tisse overkors og have det hele i munden... Det kan da ikke vÊre sÄ svÊrt at vÊre drengerÞv for en aften ;O) Faktisk er det ikke meget vi behÞver anstrenge os!!!

Iso vs. Bogen 2007-10-31 15:59:22

Der sker da lidt her inde for engangs skyld. SÄ mÄ jeg jo hellere snart tage mig sammen, og fÄ smidt de billeder op. Bowling, min kusine er danmarksmester i bowling. Det har smittet af pÄ mig. SÄ pas pÄ!

Casper 2007-10-31 19:40:15

Din kusine har garantere stĂžrre arme end dig..

Iso vs. Thane 2007-10-31 20:58:49

Det har hun uden tvivl ;)

Storekanon vs. baner 2007-10-31 22:41:27

Deadline pÄ bowlig tilmelding er nu pÄ lÞrdag kl. 16. Ring, mail eller smid en sms hvis du skal med. 2827 7617.
Indtil videre er vi 11 deltagere.

Er antallet under 14 napper vi 2 baner og 14 eller flere deltagere, sÄ tager vi 3 baner. Men husk deadline allerede pÄ lÞrdag.

Storekanon 2007-11-01 21:15:20

SÄ er vi rundet 13 deltagere. Kan vi skaffe 1-2 stykker mere? SÄ er vi 5 pÄ hver bane og sÄ passer pengene ;)
Listen er nu:
Jens
Kok
Hanse
nicKK
Nordsjov
Thane
T
Rund3
Bacher
Water
BB
Christian Lillebror
Daniel The King

Storekanon ...update 2007-11-01 22:03:17

SÄ er Torben ogsÄ pÄ. SÄ er er vi oppe pÄ 14 stk og dermed 3 baner. Der er plads til en ekstra hvis det er. SÄ er vi 5 mand pÄ hver bane. Tak for tilmeldingerne.

Casper 2007-11-02 20:46:21

BigCannon: Hedegaard er ogsÄ klar.. hans brevdue har bare problemer med at klemme sig gennem fibernettet.

Jeg ser lige, om jeg ikke kan nÄ overfÞrslen i morgen..

Bacher vs. Tiësto 2007-11-05 23:09:42

Jeg har en billet i overskud til Tiësto, sÊlger for 350.- Det forlyder i Þvrigt at Elements Of Life DVD bliver optaget i Parken!

Joinz feat. update & spisested 2007-11-06 09:41:07

Tak for de hurtige indbetalinger. SĂ„ mangler vi bare de sidste som er fĂžlgende:

Nordskov
Water
Daniel
Hedegaard
Daugard
Torben

SpÞrgsmÄl? Ring/SMS 2827 7617

Ang. spisning. Hvor mange har lyst til at spise med? Jeg skal vide besked senest lÞrdag kl. 15 da jeg bestiller bord der. JEg har snakket med lidt forskellige og valget stÄr mellem Den Mexikanske eller Ferdinans. Hvad siger folket???

Mvh. Jens

Bacher 2007-11-06 10:04:02

Jeg er med pÄ spisning, sted underordnet bare man kan fÄ kÞd. Billet er i Þvrigt solgt

MR. MORGAN - WATER 2007-11-06 15:20:56

Fedt at blive sat i bÄs..... Jeg mÄ hellere betale.....TÞr ikke andet!!!!!

Rund3 2007-11-06 15:53:01

Fedt at gi over pris for billetten til Tiesto.. Har kÞbt min for kr. 295,- .. nÄ, men fuck det...

Spisested .... Har ingen preferencer....

Hvor mange kÞrer i bil pÄ lÞrdag?
(har hĂžrt T er online i Picanto´en)

Hvad er den store plan efter koncerten - any suggestion???

Har ikke hÞrt om nogen med et godt gennemsnit i bowling.. skal jeg virkelig spille alene pÄ min egen bane.. hmmmm :o)

HĂŠng med den...

BB\\ 2007-11-06 17:47:39

Jeg er ogsÄ klar pÄ en bid mad inden bowling.

Jeg regner forÞvrigt at med at tage toget ind lÞrdag til warmup pÄ nÞrrebro.
HvornÄr? Ved jeg ikke endnu...

Kok 2007-11-06 19:08:04

Jeg melder mig ogsÄ til spisning - og stemmer for den mexikanske. Men det er intet kardinalpunkt...

Bacher vs. Tiësto 2007-11-06 19:48:26

Det er ikke til at fÄ alm. pladsbilleter til lÞrdag. Hvor mange er i bil? Eller vil jeg foreslÄ en 1. klasse billet og tog fra Slagelse 17.54 med ankomst Østerport 19.05 ?

Iso vs. Bowlarama 2007-11-06 20:33:17

Jeg gÄr ind for spisning as well. GÞr mig nu egentligt ikke det store hvor vi spiser. Men lidt sovs og kartofler ville da ikke vÊre helt tosset? Ellers er der jo altid pÞlsevognen senere.

Forresten skulle der vĂŠre udsolgt til Tiesto nu.

MR. MORGAN - WATER 2007-11-06 21:21:14

Ang. lÞrdag... sÄ kommer der nÊrmere info over sms... Men krÊver lige at folk melder tilbage - men I har jo ogsÄ til imorgen aften (Onsdag). Bare rolig Hanse, jeg har tilmeldt dig.
Ang. bowlingNight, sÄ er jeg klar pÄ det hele... en ferdinan eller en mexicaner... Jeg er da ligeGlad!!! Surprise me....

Iso vs. Billeder 2007-11-07 06:52:02

Lyder godt med lÞrdag. Vi er klar. MÄske BrÞndby ogsÄ har en sejr i Êrmet?

En anden ting, billederne er kommet Thane. Jeg lover en opdatering af sitet senest mandag morgen kl. 09 uhr :)

Hanse vs Water 2007-11-09 14:33:50

Det er sku service, man er tilmeldt pÄ forhÄnd!!!! SÄ ska der bare hÊldes Nik og Jay pils indenbords, tÊndes op i nogle gloestiks og pÄ med reflexerne.........
ps. hvem skaffer dudelues????????

Iso vs. Tiiiiiiiesto 2007-11-09 17:21:58

Ni(c)k & Jay-pils er det bedste. Vi mÞdes i Netto pÄ BlÄgÄrdsgade 10 min. fÞr vi skal vÊre hos Water. Og hvad tid var det nu?

MR. MORGAN - WATER 2007-11-09 23:02:27

Hvis I bare mĂžder op efter 16:30... SĂ„ skal vi nok finde ud af det.
Husk trĂŠningstrĂžjerne - det ser godt ud i mĂžrke!!!

BB\\ 2007-11-11 13:11:39

NÞj en god koncert igÄr. Der var alt... alt!
KÊmpe god lyd, rigtig rigtig lÊkker musik. Et lysshow som slÄr alt hvad jeg har set indtil videre, og alt sammen spÊkket med rigtig gode effekter som fyrvÊrkeri, ild og springvand pÄ scenen. Tak til jer allesammen som var derinde for en god fest... Og tak til alle musene. I havde virkelig gjort noget ud af det. Godt at se mit motto er ved at slÄ igennem... Less Is More.
Nu vil jeg efter have festet igennem i seks timer sÄ stene igennem resten af denne sÞndag.

MR. MORGAN - WATER 2007-11-11 14:19:21

Hvor fanden blev nick af???

Bacher 2007-11-11 14:41:55

-og kom Hanse nogensinde til barnedÄb?

Iso vs. Hollandsk tramp 2007-11-11 15:27:04

Jeg valgte sÄ at gÄ kl. 21.55. Jeg orkede simpelthent ikke alle de mennesker da jeg skulle pÄ toilettet. DrÄben var sÄ da jeg fik stillet mig i en kÞ, hvor man Äbenbart ikke kunne betale, men kun hvis man havde kuponer. SÄ skred jeg!

Men god lyd. Tiesto Second Life.

- tvivler pÄ Hanse nÄede noget i dag? :)

MR. MORGAN - WATER 2007-11-11 16:39:45

Sidst jeg sÄ Hanse var han pÄ trav sammen med BB og Bacher... De skulle mÞde Nordskov, som skulle til big S. Det forlyder sÄ ogsÄ at Hanse skulle bruge lidt under 5 min. pÄ at finde sig tilrette pÄ bagsÊdet af bilen.... Tror han drÞmte om GlowSticks og kvinder med trÊsko... Jeg mÄtte sige vemodigt farvel til ham da han ikke kunne komme ind pÄ Park pga. han havde glemt de rigtige sko.... Det skal jo vÊre sÄ smart.... SÄ mÄske han er kommet afsted idag nu hvor han har sovet lÊnge.

Hanse vs barnedÄb 2007-11-11 19:36:30

Naturligvis nĂ„ede jeg til barnedĂ„b, var lidt smadret i kirken, men mĂžghunden havde skaffet ĂŠg, bacon kolde Ăžl og lidt gammel dansk til at skylde ned med.... SÅDAN
Ellers et fedt show i gÄr, men det er jo fÞrst pÄ torsdag det gÄr lÞs....

Storekanon vs. Eat 2007-11-11 21:06:59

SÅ er det tid til nogle tilbagemeldinger gutter! Jeg skal vide hvor mange der spiser med sĂ„ vi kan nĂ„ at fĂ„ et bord.
Vi mĂždes kl. 19 (Sted er endnu ikke fastlagt)

/Joinz

MR. MORGAN - WATER 2007-11-12 00:01:23

Jöinz - Du ved jeg er pÄ!

Iso vs. Eat 2007-11-12 00:05:37

Ligeledes klar pÄ mad.

Rundε 2007-11-12 14:24:56

Rundε klar pĂ„ fĂžde!

Casper 2007-11-12 19:37:51

2 meter: Du tager bare en beslutning om hvor vi spiser... vi tager sku da alligevel ikke pÄ restaurant for at spise, men for at se om de har et ordentligt drinks-kort !

Carte Blanche er givet til Den Store Kanon om at finde et sted. Alle andre: Hold jeres kĂŠft og ret ind til hĂžjre, eller venstre hvis bussen slinger... jeg drikker jer under ! Hanse... dig fĂžrst knĂŠgt !

Ps. HÞnen og jeg har en date ude hos mig, sÄ hvis andre er tÞrstige, sÞrger jeg for drikkevare, meld lige tilbage ! - Og ja vi tager en vogn!

Casper 2007-11-12 19:46:19

NICK: Kan dit site ikke tage full-Hd billeder? Ser at de billeder som stammer fra mit kamera, ser noget underlig komprimeret ud?

Storekanon vs. Eat&Bowl Status 2007-11-12 20:47:19

Situationen er nu den at:

- Spisning bliver der hvor der er plads. Kaptajnen har talt!
- Daugaard og Torben har afmeldt sig arrangementet.
- Jeg mangler kun betaling fra Christian Hedegaard. Tak til alle Jer der har indbetalt.
- Til dem der er klar pÄ en fugtig date hos Kaptajnen, hvad tid skal vi da komme Hr. Kaptajn?
- For those who are comming 24/11-07, I Salute You!

Iso vs. Full HD 2007-11-12 22:12:29

Jo, det burde nu godt kunne tage full hd eller hvad du kalder det. Alle billeder bliver skaleret ned, men sitet er jo i tidernes morgen lavet til at tage billederne vandret, hvis der sÄ lige pludselig smutter et i mellem som er taget lodret, sÄ har man problemet. SÄ skal jeg sidde og gÞre det manuelt, og det gider jeg ikke. Men lyder godt med pre-fest und allez.

Casper 2007-11-13 18:08:09

Storakanon + rakkerpak: I kommer sku bare, hÞnen og jeg er hjemme hele dagen, vi har et lille projekt vi er i gang med! I kan jo bare komme forbi, men meld lige ind, sÄ ikke vi lÞber tÞr for drikkevare!

Meld ind !

AngÄende hedegaards betaling... jeg har jo skrevet at hans brevdue sidder fast i fibernettet, og medmindre vi gider vente pÄ, at den er sÄ slank, at den rent faktisk kan smutte gennem det net, hvad end det sÄ er det der internet, sÄ har jeg rent faktisk indbetalt dobbelt!

Hanse vs den 24/11 2007-11-13 22:28:30

til lidt info ka jeg lige fortÊlle at thane og jeg har planlagt en dag med stor maskine, putte lidt slange i hul og sÄ ska der os rykkes i et stÞd!!!!!!
Tak for i aften.....

ps. thane har opfundet en evighedsmaskine.... han udfordrede mig til druk, og da alkohol ik bider pÄ mig, ka vi blive ved og ved og ved!!!!!!!!!!,

Casper 2007-11-14 19:39:27

Tak for i aften...

italiano 2007-11-17 16:41:34

boom boom kadaaa goooong goooong
mon BB og runde lige er ude og smage en morgan idag ???

Rundε 2007-11-17 18:26:13

Den stĂ„r pĂ„ underholdning for Sam´s tĂžjbutikker i aften Italiano ... Deres julefrokost skal jo have et lĂžft af T og jeg, efter sĂ„ mange Ă„r med kedelig suppe-steg-is-musik... sÄÄÄÄÄdaaaannnn... Og mon ikke der er lidt morgan...eller en fad...

BB skal vĂŠre Vild-Med-Dans-Nu-Vandt-Det-Forkerte-Par-Som-Bruger-Deres-­Narko-­Venners
SMS-­Stemmer kedelig og bliver hjemme og ser finale igen pĂ„ HD-optageren...

Tak for i aften....Vi ses i byen...

BB 2007-11-17 22:25:02

Nej nej helt forkert... Den har stÄet pÄ Junglebogen. Og om lidt ryger Apocalypse Now Redux pÄ. Den bedste film nogensinde om Vietnam krigen.
Og der er absolut intet kedeligt over Vild Med Dans. Bare synd at det ikke var de rigtige der vandt.

Italiano. Tak for besĂžgene i gogs. Godt at vide at i kommer, hvis nu det skulle gĂŠlde en dag.
Morgan´en gemmes til nĂŠste weekend.

StoreKanon feat. Bowl aften 2007-11-20 21:27:21

-= Agenda =-

19:25 Vi mĂždes forand Bella Milano
19:30 Vi spiser pÄ Bella Milano
20:45 Vi gÄr pÄ UpperHill
21:40 Vi gÄr mod SuperBowl
22:00 Midnatsbowl starter
24:00 Bowl slut.
??:?? Tak for i aften!

Iso vs. lĂžrdag i Slagelse 2007-11-22 20:57:44

Ingen respons? Men jeg er altsÄ maks. klar.

MR. MORGAN - WATER 2007-11-22 22:31:27

Intet nyt, er godt nyt...
Jeg er game!!!

Iso vs. Today 2007-11-24 12:03:37

Holder Jens´ tidsplan stadig? Skal vi mĂždes der godt halv otte, og sĂ„ ind og ĂŠde og sĂ„ vĂŠlter vi ellers videre bagefter? Amen jeg er sĂ„ klar.

BB 2007-11-24 12:41:52

1 time og 15 minutter til at spise i? Jeg forudser allerede nu kritiske problemer med tidsplanen...

Iso vs. Spisning 2007-11-24 13:02:24

Er det ikke nok tid? Ellers kan vi vel springe Upper Hill over? SÄ er selv caféomrÄdet i Panorama mere spÊndende.

Storekanon 2007-11-24 14:01:43

Det var ikke muligt at fÄ plads andre steder tidligere pga der er total udsolgt pga Þrkenens sÞnner.
Han har lovet mig at de laver maden til os lige med det samme hvis vi er hurtige til at bestille.
SĂ„ ja, tidsplanen burde holde.
/Joinz

Lillebror 2007-11-24 15:43:13

Ellers napper vi bare pĂžlsevognen senere...

Iso vs. I aften 2007-11-24 16:28:10

.. og jeg som gik og troede jeg var Ørkenens SÞnner. Men jeg har lige spist en stor kebab, og nu er jeg ved at rive et par af Hanses Sorte Guld. SÄ kan jeg ogsÄ godt nÞjes med pÞlsevognen senere. Ses drenge.

FÞrfest pÄ Slotsgade 5 A, skynd jer!

Marlene og Stina 2007-11-24 16:33:31

Rigtig god fornĂžjelse med at trille kugler!! Vi stĂžder til senere.... ;o)))))))

Kok 2007-11-25 14:30:02

Tak for i gÄr!

Lillebror 2007-11-25 15:00:05

Og li over...

Noget af en tur, og syns sku godt man ku mÊrke det dagen derpÄ...

MR. MORGAN - WATER 2007-11-25 16:01:57

Hvad skete der!!!

Iso vs. Bowlz 2007-11-25 19:48:30

Jeg er frygtelig Þm i dag i foden. Man skal ikke sparke til bowlingkugler. Men udover det, sÄ var det alletiders tur. Er dog ikke helt pÄ toppen i dag.

Casper 2007-11-29 17:50:11

HvornÄr var det, at vi skulle ud og bowle?

Storekanon 2007-11-29 19:29:47

Det er nu pÄ lÞrdag er det ikke?

Iso vs. Superbowl 2007-11-29 19:41:29

Hvad´for nogle billeder?

Iso vs. ADK 2007-11-30 14:04:52

God weekend til ADK.. Bacher & Ninn kender vel adressen til billederne hvis de skal online hehe :) SÄ kommer der nok ogsÄ et par stykker fra vores bowlingtur.

Hej 2007-12-02 12:48:42

Kommer billederne fra ADK her? :)

VJ Martin & DJ Tommy 2007-12-02 15:25:24

1000 Tak ADK for en brag af en fest i fredags.
I ved sgu´ hordan man trĂŠkker en fest.

Tommy og Jeg havde en uforglemmelig fed aften, isĂŠr pga. det entusiastisk publikum - i er sgu for fede!! TAK...

"4200 Happppiiiiiiiineeeesssssss"

Vi ses til max af en fest i februar!

Bacher vs. ADK 2007-12-02 16:41:40

UdemĂŠrket ADK!
Diskoteket tog ikke ret mange billeder denne gang, tilgengĂŠld rente der en gut rundt med et spejlreflekskamera og blitzede lĂžs.

BB 2007-12-02 20:50:21

Ja en god lĂŠkker gang ADK. LĂŠkkert publikum og masser af lĂŠkkert musik.
Bare synd der rendte en rundt og skreg i mikrofonen konstant...

Iso vs. ADK 2007-12-07 17:57:16

Som nogen nok har bemÊrket, sÄ nej, der kommer ikke billeder online fra ADK den her omgang. Men mÄske en anden god gang :) Og som du siger BB, der er sgu altid en der render rundt og skriger i den mic hehe

Storekanon 2007-12-08 15:49:22

LOL, det er god humor det der ;)

Iso vs. Juice 2007-12-13 16:21:30

I mangel af bedre, sÄ er der kommet nogle af vores gamle designs online igen. Nyd bl.a. DJ Tommys top 10 og de gamle diskoteks-anmeldelser fra Jöniz. Det er olskool. En svunden tid om nogen vil ;)

Det nye diskotek Juice i det gamle Frandsen der, har det en hjemmeside?

Bacher 2007-12-14 23:37:02

Har lige vÊret til reception pÄ Juice. Jeg kan berolige med der stadig er dansegulv hvor der plejer at vÊre og balkon med spejl og nedkig. PÊnt sted -men alt afhÊnger jo som bekendt af om de kan fÄ fyldt nogle mennesker derind.

Iso vs. Disko-rapporteren 2007-12-15 12:38:51

Jamen, sĂ„ lyder alt jo som at vĂŠre i den skĂžnneste orden pĂ„ det gamle Felixx / Frandsen / N´ Joy :) GlĂŠder mig til at se de fĂžrste billeder der fra.

Nu nÄr deres bevilling kom stort set pÄ Äbningsaftenen, sÄ er det jo forstÄeligt at der ikke har vÊret noget markedsfÞring af stedet. Men mon ikke det kommer i den her uge, sÄ de kan nÄ at fÄ det sidste med af Äret?

B 2007-12-15 15:29:00

Ja juice mÄ absolut siges at vÊre en vÊrdig arvtager til det gamle sted. Der er generelt en rigtig god stil med hvide vÊgge og flere sofaer i hvidt lÊder. Selve barerne og inventar osv er holdt i sort/mÞrkt trÊ, sÄ man fÄr den lyse friske fÞlelse som man kender fra emma, men samtidig den mÞrke typiske disko stemning som man kan gemme sig lidt i og drikke sig ned.
FĂžrstesalen, teknisk set andensalen, er holdt som et lĂŠkkert lounge omrĂ„de med sofaer og smĂ„ "Ăž´er" man kan hygge sig ved. Hvis ikke jeg husker forkert var det ogsĂ„ sĂ„dan fĂžr. Baren stĂ„r samme sted, men der er jo heller ikke plads til de helt store forandringer oppe under taget.
Baren i "hoveddiskoteket" er ikke sÄ stor men de har alligevel formÄet at strÊkke den sÄ der er masser af plads til at hÊnge op ad. Desuden er der suppleret med en lille ekstra bar i sofaomrÄdet.
Der er god belysning over det hele, med masser af farveskift. Lysshowet kan jeg ikke sige sÄ meget om. Det dÞde efter en times tid, og altsÄ fÞr jeg kom. Men der hÊnger en stor dims som der tilsyneladende kun er tre af i danmark. Om det sÄ er godt eller skidt vil tiden vise.
Musikken var elendig, og de formĂ„ede ikke at holde folk pĂ„ dansegulvet, udover "bambis" og "allnighters" + sidekicks soloshows. Men det var mest dj´ens skyld. Det fik de ogsĂ„ flere kommentarer om, sĂ„ det bliver der forhĂ„bentligt gjort noget ved.
Stedet har absolut potentiale og kan holde pÄ folk en hel nat. Jeg tror vi kan forvente os et sted som kommer stil og musikmÊssigt til at minde om Þverste etage pÄ nattoget, og det er jo et hit blandt folk derude. Jeg kommer nok til at savne at man kan gÄ han og hÞre lidt andet musik, bare lige for en halv times tid, uden at skulle gÄ et andet sted hen.
Og sÄ til alt det som folk har ventet pÄ:
Morgan+cola 50kr. Luksusflaske 650 inkl 5 vand.

Iso vs. Juiiiiiiiize 2007-12-15 18:32:34

Fin fin anmeldelse. IsÊr vigtigt at fÄ priserne med. Men jeg kan se ud fra din beskrivelse af gÊsterne, at man allerede er fraveget aldersgrÊnsen med de 23 Är. Det er jo lidt Êrgeligt, men okay, nÄr noget af personalet ogsÄ er under 23, sÄ var det jo nÊsten ventet. Vi mÄ kigge forbi nÊste weekend.

Casper 2007-12-18 18:27:35

Har vÊret der... og der skal sku strammes op. Som det anmeldes er alders-grÊnsen brudt pÄ Äbningsaftenen, og personalet skal vist lige prÞve tingene lidt flere gange. Ja okay, jeg bestilte nok lidt af hvert, men det var standard shots/drinks.

I Þvrigt, falder nogle over en sort blazer et sted i bylivet, er det min. Den gad sku ikke med hjem, sÄ vi gik hver til sit!

BB 2007-12-19 17:04:18

Helt enig i der skal strammes op. Det skal der sgu alle steder. Jeg er trÊt af de slappe skeder og lange patter der efterhÄnden dukker frem alle steder.

Forresten Thane, sÄ var det noget af et optrin du havde med din blazer. Typisk dig at komme op og skÊndes over hvem der skal holde pengene...

Ses vi lĂžrdag? Det tror jeg nok vi gĂžr...

Kok 2007-12-19 20:48:48

De siger at det her show skulle blive det helt store...

http://www.elfyourself.com/?id=1576245029

Nogen der ved hvor de optrĂŠder? :O)

Iso vs. Xmas 2007-12-21 15:15:49

De kommer pÄ Juice i morgen har jeg hÞrt noget om. De lover dog ikke de kommer som samlet trup. MÄ jeg forresten lige benytte samme lejlighed til at Þnske god jul og et bragende godt nytÄr.

BB 2007-12-24 12:54:22

GlĂŠdelig jul til jer alle sammen derude.
BĂ„de til de ĂŠgte cs´ere samt alle de skabs cs´ere som bare lĂŠser med. I ved hvem i er.

PS. Husk Kylie Minogue - KylieX2008 tour. 8. juni 2008. Jeg har reserveret plads.

BB 2007-12-24 13:24:31

Her er lidt tidsfordriv, mobilen skal ikke ligge for langt vÊk nÄr du besÞger det sidste link:

http://xrl.us/bc97c
http://www.rockthepalace.com

Joinz vs. Koks Elfs 2007-12-25 11:54:11

LOL!! Rigtig griner. IsĂŠr dig Kok... total homo-Elf, no offence, men tjek selv :-)

GlÊdelig bagjul og rigtig godt nytÄr. Pas pÄ Þjne og Þrer, der er jo kun et par af hver.

Thane skal du ikke ogsĂ„ stramme op? Jeg har fundet dit glas, men du har ikke besvaret den storekanon. What´s up!?

Jeg er ude...

Ps. Er der nogen der har en tork 6? Jeg har mistet min i flytterodet. Vil gerne lÄne et par dage.

BB 2007-12-25 12:56:28

Jöinz hvis du mener en skruetrÊkker med en torx 6 kÊrv, jo... sÄ har jeg da selvfÞlgelig en sÄdan pÄ lager...

Joinz 2007-12-26 00:19:16

Tjek lige denne unge herre:
http://www.crazyslagelse.dk/00nytaar/00nytaar_18.jpg

Casper 2007-12-26 12:21:06

Mega-Kanon: Du siger bare til, sÄ finder vi en lÞsning i en fart, inden du smider det glas vÊk igen !

NytÄr ?

Storekanon 2007-12-26 15:54:37

Billedet? Er fra NytÄr 2000.

Iso vs. New Year 2007-12-30 10:22:32

Op i luften og godt nytÄr! Hold kÊft Poul!

Chart Attack Yearmix 2007, stream og download herfra:
http://www.home.no/ca-yearmix/

Casper 2007-12-31 13:13:35

Godt nytÄr drenge og piger..

Hvad 2008 med sikkerhed vil byde pÄ:
Indflytterfest, udflytterfest, en grillfest, fastalavnsfest og sÄ bakser vi lidt med en temafest, mere kan jeg ikke sige til den sag.

Vel mÞdt med lem(mer) i god behold i 2008, og ikke mindst tak for alle de gode oplevelser, minder og ar pÄ sjÊlen eller...

Kys, klap i rĂžven og kĂŠrlig hilsen

Casper T

« Forrige side, 2006 Næste side, 2008 »
Skriv indlæg »

Vi forbeholder os retten, men har ikke pligt, til at slette spam, stødende eller useriøse indlæg.

Der er i alt skrevet 2850 indlæg i gæstebogen.
Her var engang reklamer


© 2000 og mange år frem crazyslagelse.dk